Senin, 30 Mei 2022

PrUn Log - Stardate 2022-05-03

In een eerder bericht zei Maazels: "Misschien heb ik deze game verward, ik heb nog steeds moeite om erachter te komen hoe ik het moet doen na het volgen van de YouTube-tutorial." Het goede nieuws, Moselle, je bent niet de enige. Het rijke universum* verkennen is verbijsterend. Ik spreek zelfs af en toe met PrUn Help om vragen te beantwoorden van gênante nieuwe spelers zoals jij. De hulp is meestal erg behulpzaam, klaar om alle vragen van de nieuwe speler te beantwoorden. De PrUn-gemeenschap is geweldig.

Naast de trainingsvideo's, die misschien wel de beste zijn, zijn er tal van video's van andere mensen op YouTube of Twitch die het begin van het spel behandelen of je door alle stappen leiden . Maar de belangrijkste nieuwe functie in PrUn is het COLIQ-team, waarmee u uw bedrijf kunt verwijderen en opnieuw kunt beginnen. Dit betekent dat je je geen zorgen hoeft te maken over carrièrekeuzes, verkeerde startups op de planeet of je eerste basis upgraden. Wanneer dit gebeurt, kun je het gemakkelijk opnieuw proberen, toepassen wat je in de eerste ronde hebt geleerd en het de tweede keer beter doen.

Een ander goed nieuws is dat de gebruikersinterface verwarrend is omdat deze zo krachtig is. Het enige dat u kunt doen, is meerdere schermen toevoegen (de knop "Toevoegen" staat bovenaan elk scherm). En dan kun je een grote "tegel" delen, zodat je zoveel vierkanten kunt hebben als je wilt, ze naar wens kunt vormen en ze met elke volgorde kunt vullen. Ik heb bijvoorbeeld een COM-scherm met al mijn chatvensters. Of een scherm met allerlei informatie over de lokale uitwisseling van Moria-producten.

Laten we teruggaan naar de avonturen van Kapa Alpha Industries. Ik heb een aantal leuke lessen gehad sinds mijn laatste bericht gedurende de dag. Oorspronkelijk, "Mijn schip is aangekomen", arriveerde de eerste grote partij producten die op mijn basis werden geproduceerd, op de handelsbeurs, klaar voor verkoop. Hij had 100 doses, 40 drinkwater - 188 zuurstof, in totaal meer dan 20.000. In feite zijn slechts 88 van deze zuurstofverzamelaars mijn eerste collegeklas. De andere 100 die ik kocht op de lokale Verdant-markt, aangezien iemand op de markt ze voor slechts 60 credits verkocht, wist ik zeker dat ik ze voor 75 roepies kon verkopen.

Dus begon ik mijn product te verkopen. Toen ik met Discord sprak over de verkoop van mijn Oxygen, waren er nog maar 129. Ik wilde dat geld gebruiken om een ​​tweede bouwmateriaal voor de CPU te kopen. Een vriend van mij van een gilde vroeg me of ik zuurstof kon verkopen aan een nabijgelegen planeet waar onze gilde is en bood me een lening van 100 credits aan. Dus dat deed ik, plus enkele nevenovereenkomsten met hem. Tegelijkertijd bood een ander gildelid me kortingen aan op bouwmaterialen die ik nodig had. Dus door extra geld te krijgen voor mijn producenten, op afgeprijsde producten, was ik in staat om materialen te krijgen voor zowel de tweede keukenmachine als de derde centrale kast. Het duurt nog een paar dagen om alles op de juiste plek te krijgen. Maar tegen het einde van de week zal mijn netto basisinkomen naar verwachting van 5,2K naar 6K per dag gaan. En dan moet ik nog een blogpost schrijven over het balanceren van de productie voor mijn sanitairteam, een boerderij tussen twee voedselverwerkers.

PERUBAHAN FISIKA

KATA PENGANTAR: Puji syukur kehadirat Tuhan Yang Maha Esa atas segala limpahan Rahmat, Ina, Taufiq dan Hinaya yang memungkinkan saya untu...