Jumat, 08 Juli 2022

Warung Makan di bulan Ramadan

Eguraldi oso kontrolatu ezinean, Rosa Ayeyarwady astean sartu berri da. Euritik gauero, bat-bateko trumoi-ekaitzak eta trumoi-ekaitzak goizean, arratsaldean, baina eguzki-sistema zama bat da, finalera arte ezin dut eguraldiaren erakustaldia ikusi eta gabardina edo jaka jantzita beti. Azken finean , noski, lehenespenez bakarrik gehitzen duen arren.

Aurreko urteetan bezala, jakina, dagoeneko badakigu janari postuak itxita egongo direla egunean zehar, nahiz eta batzuek liburuak eta karpa izan ditzaketen. esan zuen . _

Baina benetan Halima al da? Zer da semper mezularitza?

Musulmana naiz - txikia nintzenetik - eta beti berarekin egon nintzenez eta hona etortzen nintzenez, zalantzan hasi nintzen benetan zalantzak ote zituen, Darabian sukuk tolerante honek bezala?

Kontuan izan dadin, hau da nire iritzi zintzoa.

Ez dago denda egunean zehar itxi beharrik - uste dut. Azken finean , hiri honetako biztanleak ez dira musulmanak, baina badira beste erlijio batzuetako ordezkariak egunez Ramadanean kanpoan jan behar dutenak. Eta horretaz gainezka sentitzen direnekin ere txigortu samarra sentitzen naiz. Zergatik ezin gara normal bizi? Suhoor eta iftarren sirenak nahikoak direla uste dut.

Gehiegi bada, postu guztiak itxita egon beharko dira egunean zehar Ramadanean. Tolerantzia ez da hain estua izan behar. Bai, bada jendea dardar egiten duena egunean zehar harategi bat irekita ikustean. Edo jendea izotz patatak edaten ikustea? Orduan, Sukupang ez duzunean, Nasi Padang postuak baraualdia berehala hausten dizulako, ezin duzu usaina jasan? - A, badakizu, hori da. Posible al da?




PERUBAHAN FISIKA

KATA PENGANTAR: Puji syukur kehadirat Tuhan Yang Maha Esa atas segala limpahan Rahmat, Ina, Taufiq dan Hinaya yang memungkinkan saya untu...